Moduł obsługi zgłoszeń (Service Desk) jest szczególnie ważny dla organizacji świadczących swoje usługi dla odbiorców zewnętrznych. Konieczność przestrzegania zobowiązań opisanych w rygorystycznych umowach SLA i zachowania wysokiej jakości obsługi przy równoczesnym dokumentowaniu wszystkich działań wymusza stosowanie narzędzi wspierających obsługę procesów związanych z obsługą zgłoszeń, rozliczaniem zleceń i raportowaniem stanu realizacji umów SLA. Atmosfera Service Operations został zaprojektowany w oparciu o moduł Atmosfera Service Desk.
Wybrane cechy:
Rozbudowane możliwości przyjmowania zgłoszeń od użytkowników (interfejs WWW z wieloma wersjami katalogu usług, automatyczne wczytywanie wiadomości e-mail, rejestracja zgłoszeń telefonicznych, import zleceń z innych systemów), tworząc rzeczywisty jeden punkt kontaktu (Single Point of Contact) dla wszystkich usługobiorców. Możliwe jest także rejestrowanie zgłoszeń generowanych przez elementy aktywne infrastruktury odbiorców.
Mechanizmy przydziału zleceń dla poszczególnych specjalistów lub zespołów serwisowych
Pełna kontrola nad przebiegiem realizacji zgłoszenia, ze stałym i zautomatyzowanym przekazywaniem odbiorcom aktualnego statusu zgłoszenia, nadzorem nad przestrzeganiem parametrów umów SLA
Pełny wgląd dla uprawnionych osób ze strony klienta w zestawienia dotyczące wykonanych usług, otwartych zgłoszeń.
Możliwość natychmiastowego przeglądu liczby zleceń, wypełniania zobowiązań wynikających z umów SLA, obciążenia poszczególnych specjalistów i zespołów przez managerów i kierowników organizacji
Rozbudowane mechanizmy eskalacji, pozwalające na wczesną reakcję wobec zagrożeń przekroczenia ustalonych terminów, przeciążenie poszczególnych zespołów czy napływające reklamacje
Osiągnięte korzyści:
Dostosowanie
Jesteśmy producentem systemu znającym lokalne wymagania i specyfikę rynku. System może zostać całkowicie dostosowany do potrzeb każdego Klienta
Doświadczenie
Służymy naszym doświadczeniem w pełnym zakresie współpracy – od analizy procesów, poprzez analizę wymagań do implementacji i integracji
Elastyczność
Moduł pozwala na zarządzanie i obsługę zgłoszeń, niezależnie od sposobu ich otrzymania – telefonicznie, poprzez www czy import z innych systemów
Eskalacja
Mechanizmy automatycznej lub manualnej eskalacji spraw w oparciu o dostępne analizy i raporty
Co uzyskasz:
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Nasi klienci
Rafał GórkaERA, Głowny specjalista
Zespół projektowy wykazuje się wysokimi kompetencjami technicznymi, a także rozległą wiedzą z zakresu metodyki zarządzania projektami, co ułatwia bieżącą współpracę obejmującą zarówno rozwój sytemu jak i jego utrzymanie.
Zasady użytkowania serwisu
I. Postanowienia ogólne.
1. Serwis ITWORKS.pl prowadzony jest przez IT Works Spółkę Akcyjną z siedzibą w Krakowie (ul. Prof. M. Życzkowskiego 19, 31-864 Kraków).
2. IT Works S.A. szanuje dane wszystkich Użytkowników korzystających z Serwisu i prosi o poszanowanie praw Twórców serwisu.
3. Prosimy o staranne zapoznanie się z niniejszym regulaminem przed rozpoczęciem korzystania z serwisu. Wchodząc na naszą stronę internetową potwierdzacie Państwo, że akceptujecie niniejszy regulamin. Jeżeli nie zgadzacie się Państwo na akceptację, prosimy o opuszczenie naszej strony.
II. Prawa autorskie.
Wszystkie materiały (w tym teksty, zdjęcia, logotypy oraz dane) objęte są prawami autorskimi ich Twórców. Prosimy o ich poszanowanie.
III. Logotypy naszych Partnerów.
Wszelkie logotypy, a we wskazanych przypadkach także firmy naszych Partnerów, stanowią prawa własności odpowiednich Partnerów, prawa autorskie odpowiednich Twórców i są objęte ochroną praw niematerialnych.
IV. Zasady udostępniania treści serwisu.
Firma IT Works S.A. pozwala na cytowanie (w tym linkowanie) treści zawartych na serwisie ITWORKS.pl, pod warunkiem wyraźnego zastrzeżenia naszych praw autorskich oraz wskazania źródła danej informacji. Powyższe zezwolenie nie dotyczy logotypów oraz innych danych naszych Partnerów, w przypadku których Użytkownik zobowiązany jest do uzyskania odrębnego zezwolenia od właściwego Uprawnionego.
Zasady przechowywania plików Cookies
Niniejszy serwis internetowy korzysta z plików cookies ("ciasteczek") do przechowywania anonimowych informacji o jego użytkownikach. Służy to zapewnieniu najwyższej jakości świadczonych usług oraz pomaga w doskonaleniu funkcjonalności serwisu. Nigdy nie sprzedajemy ani nie przekazujemy gromadzonych przez nas informacji innym podmiotom.
Czym są pliki cookies ?
Pliki cookie są małymi plikami przechowywanymi na komputerze użytkownika w celu zapisania jego preferencji, monitorowania historii odwiedzin witryny, poruszania się między stronami oraz dla umożliwienia zapisywania ustawień między odwiedzinami. Pliki cookie pomagają właścicielom stron internetowych w zbieraniu statystyk na temat częstotliwości odwiedzin określonych podstron strony oraz w dostosowaniu jej do potrzeb użytkownika tak, aby była bardziej przyjazna i łatwa w obsłudze.
Jakie informacje są zbierane przez nasz serwis internetowy?
Pliki cookie, z których korzysta serwis używane są do:
monitorowania liczby i rodzaju odwiedzin strony internetowej, zbierania danych statystycznych na temat liczby użytkowników i schematów korzystania z witryny, w tym danych o numerze IP, urządzeniu, czasie ostatniej wizyty w serwisie, etc.,
zachowania preferencji użytkownika, układów ekranu, w tym preferowanego języka i kraju użytkownika,
poprawy szybkości działania i wydajności witryny,
gromadzenia danych koniecznych do przeprowadzenia transakcji i zakupów.
gromadzenia danych przez sieci reklamowe.
Jak zablokować gromadzenie informacji w plikach cookies?
Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć akceptowanie plików cookies. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej i usunięcie wszystkich plików cookie. Zastrzegamy iż wyłączenie obsługi plików może spowodować błędne działanie serwisu.
Mamy ogromną przyjemność poinformować, że z dniem 18.11.2019 nastąpiła zmiana dotychczasowej nazwy IT Works S.A. na Euvic IT S.A.
Jak powiedział Heraklit z Efezu, „jedyną stałą rzeczą jest zmiana”. Ta prawda z pewnością dotyczy naszej firmy - nieustająco zmieniamy się, aby lepiej, efektywniej i bardziej innowacyjnie realizować Państwa oczekiwania biznesowe w zakresie usług i projektów IT.
W ciągu ostatnich 3 lat intensywnie rozwijaliśmy współpracę z naszym właścicielem - Euvic Sp. z o.o., zoptymalizowaliśmy nasze procesy, a także znacząco zwiększyliśmy liczbę projektów realizowanych wspólnie z innymi spółkami z Grupy Euvic i z udziałem zatrudnionych tam specjalistów z kompetencjami z różnych obszarów IT.
Zacieśniająca się współpraca oraz coraz większa liczba projektów sprawiła, że IT Works stał się jedną z kluczowych spółek w ramach Grupy Euvic. Przyszedł więc moment, aby również przez zmianę nazwy podkreślić naszą synergię z Grupą Euvic oraz nowe możliwości, jakie ta współpraca niesie dla Państwa. Zapraszamy do zapoznania się z naszą nową stroną: www.euvic.pl.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Zarząd Euvic IT S.A.
Dane rejestrowe - w tym również NIP, KRS, REGON, numery telefonów i adres siedziby - pozostają bez zmian.
Euvic IT Spółka Akcyjna
Adres rejestrowy: ul. Stanisława Skarżyńskiego 9, 31-866 Kraków
Telefon: +48 12 39 51 300
NIP: 585-11-89-879
REGON: 191182501
KRS: 0000043721, Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS