Offer

IT WorksOfferIT ServicesService Desk. User Support

Outsourcing IT
Data Center and cloud
Atmosfera ITSM
Hardware and Software

Service Desk. User Support

Service providing users with (multilingual) assistance in solving all kinds of IT-related problems. Can be provided remotely or at the Customer’s premises (onsite) on a 24/7/365 basis. The service covers hardware and software, including specialist items. The quality of this service is continuously monitored, taking into account problem solvability on the first out of the three support levels, the time needed to take action and its completion.

Service Desk ensures:

  • Fast and efficient elimination of IT-related problems
  • Assistance provided remotely or onsite
  • 24/365 operation
  • Multilingual Customer service
  • Also supports specialized IT systems

Achieved benefits:

Co zyskujesz?
Are you interested in our offer?
offer
Zamknij

Ask us


Zasady użytkowania serwisu

I. Postanowienia ogólne.

II. Prawa autorskie.

Wszystkie materiały (w tym teksty, zdjęcia, logotypy oraz dane) objęte są prawami autorskimi ich Twórców. Prosimy o ich poszanowanie.

III. Logotypy naszych Partnerów.

Wszelkie logotypy, a we wskazanych przypadkach także firmy naszych Partnerów, stanowią prawa własności odpowiednich Partnerów, prawa autorskie odpowiednich Twórców i są objęte ochroną praw niematerialnych.

IV. Zasady udostępniania treści serwisu.

Firma IT Works S.A. pozwala na cytowanie (w tym linkowanie) treści zawartych na serwisie ITWORKS.pl, pod warunkiem wyraźnego zastrzeżenia naszych praw autorskich oraz wskazania źródła danej informacji. Powyższe zezwolenie nie dotyczy logotypów oraz innych danych naszych Partnerów, w przypadku których Użytkownik zobowiązany jest do uzyskania odrębnego zezwolenia od właściwego Uprawnionego.