Oferta

StartOfertaUsługi ITService Desk. Wsparcie użytkownika

Usługi IT
Produkty

Service Desk. Wsparcie użytkownika

Usługa zapewniająca użytkownikom (w wielu językach) pomoc w rozwiązywaniu wszelkich problemów związanych z IT. Może być wykonywana zdalnie lub w firmie Klienta, w trybie 24/7/365. Obejmuje sprzęt i oprogramowanie, w tym specjalistyczne. Jakość usługi jest stale monitorowana, a parametry jakościowe mogą dotyczyć: poziomu rozwiązywalności problemu już na I z III linii wsparcia, czasu podjęcia działania lub jego zakończenia. Service Desk to:

  • Szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów związanych z IT
  • Pomoc świadczona zdalnie i on site
  • Praca w trybie całodobowym 365 dni w roku
  • Wielojęzyczna obsługa Klienta
  • Wsparcie także dla specjalistycznych systemów IT

Osiągnięte korzyści:

Efektywność

Efektywność

Zamiast próby samodzielnego rozwiązywania zaistniałych problemów, pracownicy mogą skoncentrować się na swoich obowiązkach

Profesjonalizm

Profesjonalizm

Wsparcie użytkownikom udzielane jest przez wysoko wykwalifikowanych konsultantów, w wielu językach

Skuteczność

Skuteczność

Wszystkie problemy są zgłaszane i rozwiązywane przez jeden punkt kontaktowy

Stałe koszty

Stałe koszty

Przewidywalne i zoptymalizowane koszty, obejmujące cały zakres usług, gwarantowane długoterminowym kontraktem

Co uzyskasz:

Co zyskujesz?
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
offer

Nasi klienci

CEZ
Danone
ENGIE
PHO
PLAY
Proama
Wyborowa S.A.
Zelmer
Mariusz Jarecki IS Regional Director CE, SEE & DACH, DANONE IT Works wykazuje duże zrozumienie naszych potrzeb oraz elastyczność działania, a powierzone zadania wykonuje z należytą starannością, nieustannie dostosowując sposób funkcjonowania do naszych wymagań. Takie podejście do wykonywanych zadań pozwala nam w partnerski sposób rozwijać współpracę w długim okresie.
Zamknij

Zapytaj nas

Zasady użytkowania serwisu

I. Postanowienia ogólne.

II. Prawa autorskie.

Wszystkie materiały (w tym teksty, zdjęcia, logotypy oraz dane) objęte są prawami autorskimi ich Twórców. Prosimy o ich poszanowanie.

III. Logotypy naszych Partnerów.

Wszelkie logotypy, a we wskazanych przypadkach także firmy naszych Partnerów, stanowią prawa własności odpowiednich Partnerów, prawa autorskie odpowiednich Twórców i są objęte ochroną praw niematerialnych.

IV. Zasady udostępniania treści serwisu.

Firma IT Works S.A. pozwala na cytowanie (w tym linkowanie) treści zawartych na serwisie ITWORKS.pl, pod warunkiem wyraźnego zastrzeżenia naszych praw autorskich oraz wskazania źródła danej informacji. Powyższe zezwolenie nie dotyczy logotypów oraz innych danych naszych Partnerów, w przypadku których Użytkownik zobowiązany jest do uzyskania odrębnego zezwolenia od właściwego Uprawnionego.