Oferta

StartOfertaUsługi IT dla MSPPomoc IT

Usługi IT
Produkty

Pomoc IT

Pomagamy w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z oprogramowaniem, sieciami i sprzętem komputerowym.

Szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów pozwala użytkownikom skoncentrować się na realizacji zadań biznesowych.

Usługę realizujemy zdalnie lub bezpośrednio na miejscu, przy zachowaniu najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa.

Wycena usługi jest zależna od liczby obsługiwanych użytkowników, adekwatna do zakresu oraz ilości zaplanowanych interwencji wyjazdowych.

Parametry realizacji:

  • Dostępność usługi:  w dni robocze 8-18.
  • Co najmniej 80% połączeń zostanie odebranych w czasie do 60 sekund.
  • Maksymalny gwarantowany czas realizacji: do końca następnego dnia roboczego licząc od momentu przekazania zgłoszenia (zdecydowana większość problemów jest rozwiązywana zdalnie podczas pierwszego kontaktu z Help Desk).

Zakres czynności:

  • Przyjmowanie od użytkowników zgłoszeń dotyczących sprzętu IT oraz standardowego  oprogramowania komputerów.
  • Rejestracja zgłoszeń odbieranych przez konsultantów oraz całej historii ich obsługi w systemie Help Desk.
  • Zdalne rozwiązywanie problemów oraz udzielanie telefonicznych konsultacji.
  • Dojazd i rozwiązywanie problemów lub udzielanie konsultacji bezpośrednio w lokalizacji Klienta (w ramach opłaty ryczałtowej obowiązuje limit wizyt w miesiącu uzależniony od liczby użytkowników. Dodatkowe wizyty za dodatkową opłatą).
  • Comiesięczne raportowanie liczby obsłużonych zgłoszeń i terminowości realizacji.

Usługa obejmuje:

  • Komputery stacjonarne i przenośne wraz z zainstalowanym oprogramowaniem:
    • System operacyjny MS Windows.
    • Pakiet biurowy MS Office.
    • Klient poczty elektronicznej np. MS Outlook / Mozilla Thunderbird / MS Live Mail.
    • Przeglądarka internetowa MS IE / Mozilla Firefox / Google Chrome / Opera.
    • Przeglądarka plików PDF Acrobat Reader.
    • Programy do kompresji WinZip, WinRAR, 7Zip.
    • Komunikatory Skype, MS Windows Live Messenger.
    • Programy antywirus, antyspyware, antyspam (McAfee AntiVirus, Symantec Norton Antivirus, ESET NOD32 Antivirus, Kaspersky Antivirus, Avast Antivirus).
    • Urządzenia peryferyjne np. drukarki, skanery.
    • Serwery (do poziomu systemu operacyjnego MS Windows).
    • Urządzenia sieciowe np. routery, switche.

Warunki niezbędne do świadczenia usługi:

  • Wyrażenie zgody na zdalny, bezpieczny dostęp przez Help Desk itWORKS do obsługiwanego sprzętu.
  • Posiadanie przez Klienta i utrzymywanie na własny koszt łącza stałego do Internetu o przepustowości co najmniej 512 kb/s w każdym kierunku, z publicznym adresem IP.
  • W przypadku interwencji pracownika itWORKS bezpośrednio w siedzibie Użytkownika, Klient umożliwi dostęp do sprzętu i oprogramowania niezbędny do realizacji usługi.

Osiągnięte korzyści:

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

Rozmowy z naszymi konsultantami są nagrywane, a zdalny dostęp do komputerów Klienta jest szyfrowany i realizowany tylko po wyrażeniu zgody przez Klienta.

Skuteczność

Skuteczność

Wysoki poziom rozwiązywalności zdalnej, już podczas pierwszego kontaktu z Help Desk.

Stałe koszty

Stałe koszty

Stała opłata miesięczna uzależniona od liczby obsługiwanych użytkowników

Szybka pomoc

Szybka pomoc

Wystarczy zadzwonić, a nasi konsultanci natychmiast zajmą się Twoim problemem.

Co uzyskasz:

Co zyskujesz?
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
offer
Zamknij

Zapytaj nas

Zasady użytkowania serwisu

I. Postanowienia ogólne.

II. Prawa autorskie.

Wszystkie materiały (w tym teksty, zdjęcia, logotypy oraz dane) objęte są prawami autorskimi ich Twórców. Prosimy o ich poszanowanie.

III. Logotypy naszych Partnerów.

Wszelkie logotypy, a we wskazanych przypadkach także firmy naszych Partnerów, stanowią prawa własności odpowiednich Partnerów, prawa autorskie odpowiednich Twórców i są objęte ochroną praw niematerialnych.

IV. Zasady udostępniania treści serwisu.

Firma IT Works S.A. pozwala na cytowanie (w tym linkowanie) treści zawartych na serwisie ITWORKS.pl, pod warunkiem wyraźnego zastrzeżenia naszych praw autorskich oraz wskazania źródła danej informacji. Powyższe zezwolenie nie dotyczy logotypów oraz innych danych naszych Partnerów, w przypadku których Użytkownik zobowiązany jest do uzyskania odrębnego zezwolenia od właściwego Uprawnionego.