Oferta

StartOfertaAtmosfera – polski system ITSMModuł Service Desk

Usługi IT
Produkty

Moduł Service Desk

To rozbudowany moduł zarządzania działami IT, wykorzystywany przez kilkadziesiąt największych polskich przedsiębiorstw. Jedyny polski system certyfikowany na zgodność z wytycznymi ITIL (Pink Verify).

Service Desk jest modułem obsługi procesów IT dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Doskonale sprawdza się wszędzie tam, gdzie niezbędna jest optymalizacja procesów i  stałe dostosowywanie do zmiennych reguł biznesowych, przy zachowaniu zgodności ze światowymi standardami.

Service Desk wspiera procesy i funkcje dla modelu procesowego zarządzania usługami IT (ITIL v.3):

  • Service Measurement
  • Service Reporting
  • Service Improvement
  • IT Financial Management
  • Service Catalogue Management
  • Service Level Management
  • Supplier Management
  • Change Management
  • Service Asset and Configuration Management
  • Release and Deployment Management
  • Knowledge Management
  • Event Management
  • Incident Management
  • Request Fulfilment
  • Problem Management
  • Access Management

Wybrane cechy:

  • Zgodność z wytycznymi ITIL
  • Wsparcie procesów zamodelowanych wg potrzeb użytkownika
  • Sprawne rejestrowanie i dystrybuowanie zgłoszeń serwisowych
  • Bieżące monitorowanie stanu zgłoszeń i rozbudowany system powiadomień
  • Wszechstronny system raportowania
  • Funkcjonalności oparte na doświadczeniach z wdrożeń w dużych i średnich organizacjach
  • Możliwość stosowania poza obszarem IT
  • Szybko dostępne wsparcie krajowego producenta
  • Wsparcie zespołu doświadczonych konsultantów

 

Osiągnięte korzyści:

Elastyczność

Elastyczność

Możliwości dostosowania modułu do potrzeb Klienta są bardzo szerokie – jesteśmy jego producentem, co warunkuje szybką reakcję na potrzeby zmian

Intuicyjność

Intuicyjność

Rozwiązanie oparte jest na doświadczeniach i współpracy z użytkownikami. Dlatego jest intuicyjne i nie wymaga szerokiej wiedzy informatycznej.

Kompleksowość

Kompleksowość

Moduł pozwala na zarządzanie procesem obsługi zgłoszeń w pełnym zakresie, opisanym praktykami ITIL

Uniwersalność

Uniwersalność

Funkcjonalności rozwiązania pozwala na jego wykorzystanie także w firmach o bardzo nietypowych procesach zarządczych

Co uzyskasz:

Co zyskujesz?
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
offer

Nasi klienci

Agora
CEZ
ENGIE
Getin Noble Bank S.A.
Netia
PLAY
Paweł Żbikowski IT Manager, Enea Elektrownia Połaniec S.A. Firma IT Works wywiązała się ze swoich zobowiązań w terminie i udowodniła wysokie kwalifikacje swoich pracowników. Zaangażowanie w projekt oraz metodykę pracy oceniamy bardzo wysoko. Na podkreślenie zasługuje szybkość reakcji oraz partnerskie podejście podczas realizacji warunków wsparcia powdrożeniowego.
Zamknij

Zapytaj nas

Zasady użytkowania serwisu

I. Postanowienia ogólne.

II. Prawa autorskie.

Wszystkie materiały (w tym teksty, zdjęcia, logotypy oraz dane) objęte są prawami autorskimi ich Twórców. Prosimy o ich poszanowanie.

III. Logotypy naszych Partnerów.

Wszelkie logotypy, a we wskazanych przypadkach także firmy naszych Partnerów, stanowią prawa własności odpowiednich Partnerów, prawa autorskie odpowiednich Twórców i są objęte ochroną praw niematerialnych.

IV. Zasady udostępniania treści serwisu.

Firma IT Works S.A. pozwala na cytowanie (w tym linkowanie) treści zawartych na serwisie ITWORKS.pl, pod warunkiem wyraźnego zastrzeżenia naszych praw autorskich oraz wskazania źródła danej informacji. Powyższe zezwolenie nie dotyczy logotypów oraz innych danych naszych Partnerów, w przypadku których Użytkownik zobowiązany jest do uzyskania odrębnego zezwolenia od właściwego Uprawnionego.