Oferta

StartOfertaAtmosfera – polski system ITSMAtmosfera Customer Operations

Usługi IT
Produkty

Atmosfera Customer Operations

To wydajny moduł wsparcia komunikacji z Klientami, pozwalający na efektywną obsługę napływających zapytań, reklamacji, próśb o informację itp. Wspiera obsługę Klientów w call center i pracę specjalistów back office.

Atmosfera Customer Operations funkcjonuje na rynku od 2004 roku i działa w organizacjach, które z jednej strony dążą do doskonałości operacyjnej w procesach obsługi klientów, z drugiej strony muszą niejednokrotnie obsłużyć tysiące lub setki tysięcy klientów miesięcznie przy zachowaniu wysokich standardów obsługi, odnotowaniu historii każdego kontaktu z klientem oraz zachowania terminów i procedur przewidzianych prawem. Atmosfera Customer Operations posiada mechanizmy pozwalające na szybkie odwzorowanie w systemie specyficznych dla organizacji procesów obsługi klientów, m.in.

  • Procesów udzielania informacji i wyjaśnień
  • Procesów obsługi zgłoszeń
  • Procesów związanych z modyfikacją pakietu świadczonych usług

Wybrane cechy:

  • Możliwe tworzenie schematów – usługa – grupa odbiorców – standard SLA jak również – odbiorca – usługi – standard SLA. Umożliwia to zarządzanie wieloma umowami SLA przypisanymi zarówno do usług, jak i poszczególnych umów
  • Integracja z portalem obsługi Klientów
  • Mechanizmy przydziału zleceń dla poszczególnych specjalistów lub zespołów serwisowych
  • Pełna kontrola nad przebiegiem realizacji zgłoszenia, ze stałym i zautomatyzowanym przekazywaniem odbiorcom aktualnego statusu zgłoszenia, nadzorem nad przestrzeganiem parametrów umów SLA
  • Wsparcie pracy konsultantów i pracowników back Office
  • Prowadzenie bazy systemów, urządzeń i komponentów dla wielu odbiorców wraz z pełną historią dokonywanych zmian, obsługiwanych zleceń
  • Zarządzanie zespołami mobilnymi wraz z rozliczaniem czasu pracy dla poszczególnych zleceń i zespołów
  • Zarządzanie kalendarzami terenowych pracowników serwisu
  • Zautomatyzowane drukowanie dokumentacji (protokoły odbioru, przekazanie sprzętu, potwierdzenia wykonania usług, itp.)
  • Rozbudowane mechanizmy eskalacji, pozwalające na wczesną reakcję wobec zagrożeń przekroczenia ustalonych terminów, przeciążenie poszczególnych zespołów, czy napływające reklamacje
  • Wszystkie dane w systemie mogą stanowić bazę do naliczania opłat za świadczone usługi – zarówno przez system, jak i poprzez export do systemów bilingowych/fakturujących

Osiągnięte korzyści:

Automatyzacja

Automatyzacja

Obsługa zgłoszeń na podstawie przyjętych i zautomatyzowanych procesów oraz szablonów, kontekstowo dla umów i usług

Mobilność

Mobilność

Wsparcie dla zarządzania zespołami mobilnymi wraz z rozliczaniem czasu pracy i kontrolą działań

Szablony

Szablony

Znaczne ułatwienie i skrócenie czasu pracy, poprzez wykorzystanie rozbudowanych szablonów dokumentów i formularzy

Trwałość

Trwałość

Platforma ATMO jest rozwijana od kilkunastu lat, stale zapewniając wykorzystanie współczesnych standardów tworzenia aplikacji webowych

Co uzyskasz:

Co zyskujesz?
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
offer

Nasi klienci

Danone
Deutsche Bank
PLAY
Proama
Paweł Żbikowski IT Manager, Enea Elektrownia Połaniec S.A. Firma IT Works wywiązała się ze swoich zobowiązań w terminie i udowodniła wysokie kwalifikacje swoich pracowników. Zaangażowanie w projekt oraz metodykę pracy oceniamy bardzo wysoko. Na podkreślenie zasługuje szybkość reakcji oraz partnerskie podejście podczas realizacji warunków wsparcia powdrożeniowego.
Zamknij

Zapytaj nas

Zasady użytkowania serwisu

I. Postanowienia ogólne.

II. Prawa autorskie.

Wszystkie materiały (w tym teksty, zdjęcia, logotypy oraz dane) objęte są prawami autorskimi ich Twórców. Prosimy o ich poszanowanie.

III. Logotypy naszych Partnerów.

Wszelkie logotypy, a we wskazanych przypadkach także firmy naszych Partnerów, stanowią prawa własności odpowiednich Partnerów, prawa autorskie odpowiednich Twórców i są objęte ochroną praw niematerialnych.

IV. Zasady udostępniania treści serwisu.

Firma IT Works S.A. pozwala na cytowanie (w tym linkowanie) treści zawartych na serwisie ITWORKS.pl, pod warunkiem wyraźnego zastrzeżenia naszych praw autorskich oraz wskazania źródła danej informacji. Powyższe zezwolenie nie dotyczy logotypów oraz innych danych naszych Partnerów, w przypadku których Użytkownik zobowiązany jest do uzyskania odrębnego zezwolenia od właściwego Uprawnionego.